søndag 5. august 2012

Ferien er ferdig vi er klare, i kroppen og sjela vent du bare...

En fantastisk ferie e no over. Har vært på en deilig bobiltur i mye godt vær. I morra blir det jobb....trur eg må ta sykkelen fatt for prosjekt "kropp" må fram fra glemselen...hehe.

Har pusla med litt håndarbeid i noen av de deilige late ferietimene.
 Først blei det korke-bordskånere. Så ideen i et blad...måtte bare prøve. Og et lite håndarbeid passer jo på tur.

Arti med noe nytt mellom fingrene...

...og jammen blei det mange før eg blei litt lei.


Hadde tatt med tre nøster med alpakka-garn, lagde tøffler og sokker.



Tre nøster med bommullsgarn blei til et håndkle.

9 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Så mykje fint du har laga;) Det tek litt tid å komme ut av feriemodus;)

Heidi sa...

Døktig som vanlig og mykkje flott handarbeid hos deg ;) Gratulerer med ny jobb og lykke tel! psssst! Trur eg beheld den verandan ei stund tel hehe...

AnKa sa...

Flinke du, kreativ som alltid. Må du ha lykke tell i ny jobb, og sykling tell jobben:)
Ha ei flott jobbuke.
Klæm fra meg

Spirea sa...

Så flott blogg du har - og så godt å høre du har hatt en fin ferie, og tilogmed vært kreativ som bare det. Den som var sånn :) jeg er ikke flink på sånt i det hele tatt. Håper du får fortsatt mange fine augustdager. klem

kreaLIV sa...

Mykje fint som vanlig. Ha ei fortsatt strålende uke...ja sola skinner...no like flott som deg. Klem

Tovepia sa...

Hva du fikk gjort i ferien! Herlig bordskåner!
Prosjekt kropp må settes høyt her også snart;)
Sol og sommer i trønderhovedstaden, herrlig!
Klem fra mæ;)

mimmi-leone sa...

Så smart, lage bordskåner av korker!
så mange fine ting du lager.

Ønsker deg en herlig helg!

Hantverkarglädje sa...

Ser en flitig människa bakom dessa handarbeten.
Rolig ide det där med limsakorkar, kanske borde man pröva. Ha en bra dag.

Spirea sa...

Så kreativ og flink du er :) Den som kunne slike kunster :) Også er jeg innom for å takke deg for din nydelige kommentar hos meg, det gledet meg masse! Håper du finner veien tilbake innimellom - det er koselig :) Fin blogg du har her, du er til inspirasjon :) ønsker deg en nydelig uke :)