søndag 2. november 2008

NESTEN FLAUT...

...har liksom hatt en liten ferie fra blogging.
Syntes at tia va inne for et lite livstegn no. SÅ HER KOMMER NOE AV DET EG PUSLE MED FOR TIA. HAR DA FÅTT DILLA PÅ PAPIR-RUSK. Synes at det er heilt topp, og bruker mange ledige stunder til akkurat dette. Det siste som eg lagde e denne adventskalenderen, det første bildet er fra toppen av boksen. Så vises to av sidene, ingen sider er like.

kanskje e eg heldig å får den fylt til advent...av gubben kanskje....små skuffer til tusen lapper eller diamanter..he he...eller små lapper med små hyggelige meldinger....gi den bort kanskje??

Har også laga kort, her er noen få:

PAPIR E KJÆMPEARTI!!!

Små esker som egentlig blir kortet i gaven er koselig å gi synes no eg:

Et kort med en hyggelig hilsen og sjokolade passer vel de fleste???

Ei After Eight eske som er håndlaget, husk bare å fylle i alle sjokoladene før du gir den bort...

huff, denne "melkekartongen" har velta. (klarte ikke å få snudd bildet). Den kan fylles med godis, sjokolade og andre smågaver før den lukkes.

7 kommentarer:

Lemi sa...

hrregud så stilige kort du har laga! i må vist ha oss ett srappetreff og ser æ... e så gøy å lage kort ilag m nån, for da får man så masse gode tips, den aftr eight eska blir nok å ligge under treet iår hos oss og..

klem

Anne-Berit sa...

Så kjekt at du endelig er tilbake,får jeg vel først si.
Du er jo rene kunstneren med papir.Så utrolig mye fint du har laget,nydelig.Flink,er du.
Ha en kos kveld:o)

Heidi sa...

Sååå koselig med livstegn fra deg igjen!! Nydelige papirpuslerier du viser oss, hærlig! Yepp, vi må nok ha et treff igjen før jul, av ett eller annet slag! Kos deg i vintermørtna og klæm fra meg!

AnKa sa...

Halloen og velkommen tellbake, og takk førr sist. KJæmpekoselig på fjellet:-) la oss prøve å møtes i slutten av denna mnd åsså.
Knallstilige kort du har laga.
Må du ha en fin søndagskveld, og ei flott uke.
Klæm fra meg

Vimsa sa...

dær har ho lagt ut kunstværkan sine!:)
Nydeli! du e så kreativ og flink!:)
eg glede meg så tel jul,med all julekortlaginga:)

kreaLIV sa...

Vettu ka, æi e helt over gjedd av de kortene dine, nå så flott!
En gave bare i kortet :)

Du har fått en oppfordring på bloggen min, håper du tar den.
Ønsker deg ei flott hælg

Berit T sa...

Hei igjen!!
Så flotte ting du har laget, mange gode tips her. Snart går det ikke an å kaste noe, for alt kan brukes i en eller anne ny form. Kjempebra!!